عصر خودرو

در مجمع عمومی فوق العاده تصویب شد؛

افزایش سرمایه ۲.۵ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه

عصر بازار: ساعتی پیش مجمع فوق العاده شرکت فولاد مبارکه در اصفهان و با حضور حدود ۸۰ درصد سهامداران برگزار و افزایش سرمایه ۲.۵ هزار میلیارد تومانی تصویب شد.

افزایش سرمایه ۲.۵ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، با این رویداد سرمایه اسمی "فولاد" از 5 به 7.5 هزار میلیارد تومان رسید و این شرکت بعد از سال ها باردیگر به بزرگترین شرکت بازار سهام ایران از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شد و رتبه اول را که مدت ها دست بانک صادرات بود، کسب کرد.

    علاوه بر این رکورد جدیدی در سقف سرمایه اسمی شرکت های بورسی و فرابورسی ثبت شد. چرا که تاکنون حداکثر سرمایه اسمی بنگاه های حاضر در بازار سهام 5.7 هزار میلیارد تومان بود.

    افزایش سرمایه فولاد مبارکه از دو محل مطالبات و آورده نقدی 2 هزار میلیارد تومانی سهامداران و سود انباشته 500 میلیارد تومانی انجام شده و صرف اجرا و تکمیل طرح توسعه کنسانتره و گندله سازی سنگان، مشارکت در افزایش سرمایه گل گهر و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها