عصر خودرو

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

پتانسیل بالقوه ایران در صنعت پتروشیمی

عصر بازار- یک مقام مسئول گفت: ایران پتانسیل مناسبی برای جذب سرمایه گذار در این صنعت دارد. چرا که دارای نخستین ذخایر گازی قابل استحصال جهان به عنوان خوراک پتروشیمی و نیروی انسانی بسیار زبده است.

پتانسیل بالقوه ایران در صنعت پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، فرناز علوی دبیر سیزدهمین همایش بین المللی پتروشیمی در آیین افتتاح این همایش با بیان اینکه برگزاری این همایش فرصتی را ایجاد می کند تا تجارب و دانایی خود را با سایر کشورهای صاحب صنعت و فناوری در این زمینه که در این همایش حاضر هستند به اشتراک بگذاریم، افزود: به این ترتیب می توانیم در زمینه مشکلات موجود در این صنعت به یک جمع بندی رسیده و چالش های موجود را برطرف کنیم.

    او ادامه داد: ایران از جمله کشورهایی است که پتانسیل مناسبی برای جذب سرمایه گذار در این صنعت دارد. چرا که دارای نخستین ذخایر گازی قابل استحصال جهان به عنوان خوراک پتروشیمی و نیروی انسانی بسیار زبده است این درحالی است که در داخل و خارج ایران نیز بازار مناسب و گسترده ای برای محصولات تولیدی پتروشیمی کشور وجود دارد.

    به گفته علوی این طی همایش شش جلسه تخصصی و دو پنل برگزار می شود که در روز نخست محتوای این برنامه ها مربوط به سرمایه گذاری و فناوری و بعدازظهر نیز کارگاهی درباره مدیریت ریسک برگزار می شود.

    برچسب ها