عصر خودرو

رونمایی بانک تجارت ازخدمات MPOS و PDAPOS

عصر بازار- بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت ایران کیش ازدو ابزار جدید پرداخت MPOS و PDA POS رونمایی کرد.

رونمایی بانک تجارت ازخدمات MPOS و PDAPOS
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،این بانک همزمان با آغاز به کار دهمین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه  با هدف افزایش امنیت و حس اطمینان مشتریان ، خدمت MPOSرا به سبد خدمات نوین الکترونیکی خود اضافه کرد .
    بر این اساس  فروشندگان کالا و خدمات می توانند با نصب نرم‌افزار ویژه پرداخت بر روی موبایل و تبلت اندروید یا IOS و در اختیار داشتن دستگاه  MPOS ، مبلغ خرید مشتریان را در موبایل خود وارد کنند ،  سپس خریدار کارت خود را کشیده و پس از دیدن مبلغ، با ورود رمز ، عملیات پرداخت را تکمیل کند . 
    سرعت بسیار بالای تراکنش به دلیل انجام عملیات به وسیله سیم کارت، کاهش هزینه نصب و پشتیبانی، ارائه رسید پرداخت به صورت پیامک و یا با استفاده از تلگرام با نگاه زیست محیطی کاهش کاغذ ، حمل و نقل آسان دستگاه، امکان افزودن خدمات گسترده ارزش افزوده، شارژ سیم کارت، پرداخت قبض، وجود قابلیت NFC در دستگاه از جمله مزایای متفاوت خدمت MPOS محسوب می‌شوند.
    همچنین PDA POS نام خدمت دیگری است که بانک تجارت در نخستین روز آغاز به کار دهمین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه برای اولین بار به مشتریان خود ارائه داده است . این ابزار جدید مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و ویژه شرکت‌های پخش، سفارش گیرندگان عمده کالا از جمله هایپرمارکت ها ، سوپرمارکت‌ها ، داروخانه ها و صنوفی از این دست می باشد .
    این دستگاه با توجه به اتصال آنلاین به انبار و مجهز بودن به فناوری NFC و بارکد خوان، ثبت و سفارش را برای توزیع کنندگان کالا و خدمات بسیار آسان کرده و سفارش گیرنده با صفحه لمسی اندرویدی این دستگاه، سرعت بالایی را در تراکنش‌ها و ثبت سفارش تجربه می‌کند. از سوی دیگر قابلیت کارت خوان این دستگاه، مشکل دریافت سریع وجه شرکت مادر پخش را نیز مرتفع می‌کند.  PDA POS همچنین قابلیت‌های دیگر از جمله امضا گرفتن از مشتری، داشتن دوربین، خواندن QR و مقاومت در برابر ضربات را نیز دارد.
    گفتنی است صاحبان مشاغل می توانند جهت اطلاع از چگونگی دسترسی به خدمات MPOS و PDA POS به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک  1554تماس بگیرند .

    برچسب ها