عصر خودرو

افزایش بهای سکه در بازار آتی

عصر بازار: معاملات آتی سکه طلا که در هفته گذشته با افت قیمت مواجه شده بود، در پایان هفته به دلیل رشد قیمت های جهانی روند صعودی خود را آغاز کرد و با افزایش روبرو شد.

افزایش بهای سکه در بازار آتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، قیمت سکه طلا در بازار آتی که از روز پنجشنبه روند صعودی خود را آغاز کرده است، با رشد قیمت سکه در بازار نقدی به مسیر افزایشی خود در معاملات امروز ادامه داد و با رشد قیمت در تمام سررسیدها مواجه شد.

    به این ترتیب در بازار امروز سکه نقدی تحت تاثیر قیمت طلای جهانی و نرخ ارز، با رشد 10 هزار تومان مواجه شد و به 925 هزار تومان رسید که همین دلیل زمینه رشد قیمت سکه در معاملات آتی را فراهم کرد.

    بر این اساس سکه سررسید آبان در معاملات امروز با رشد 0.6 درصدی نسبت به پنجشنبه روبرو شد و 921 هزار تومان رسید. سکه تحویل دی نیز با قیمت 922 هزار تومان داد و ستد شد و افزایش 0.7 درصدی را تجربه کرد. قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت 927 هزار تومان معامله شد و رشد 0.8 درصدی را تجربه کرد علاوه بر این سکه تحویل اردیبهشت با بیشترین افزایش قیمت مواجه شد و با رسیدن به قیمت 937 هزار تومان رشد یک درصدی را تجربه کرد.

    این در حالی است که در هفته معاملاتی گذشته حجم معاملات آتی سکه طلا به 11 هزار و 147 قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار میلیارد و 33 میلیون ریال رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها