عصر خودرو

تولید سیمان از مرز ۲۶.۲ میلیون تن گذشت

عصر بازار: وزارت صنعت ، معدن وتجارت اعلام کرد : میزان تولید سیمان طی پنج ماهه نخست سال جاری به رقم ۲۶ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۴۹۴ تن رسید و کلینکر تولیدی نیز افزون بر ۲۹.۹ میلیون تن شد .

تولید سیمان از مرز ۲۶.۲ میلیون تن گذشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مرداد ماه امسال تولید سیمان برابر با پنج میلیون و 414 هزار و 200 تن و کلینکر هم پنج میلیون و 77 هزارو 523 تن گزارش شد.

    صادرات سیمان طی پنج ماهه نخست امسال 6 میلیون و 550 هزار و 362 تن اعلام شد که نزدیک به 25 درصد تولید را در بر گرفت همچنین مرداد ماه امسال 897 هزارو 831 تن سیمان و 464 هزار و 885 تن کلینکر صادر شده بود.

    توزیع سیمان طی چهار ماهه نخست امسال 17 میلیون و 100 هزار و 441 تن اعلام شد. ایران چهارمین تولید کننده سیمان و نخستین صادر کننده این ماده در جهان محسوب می شود.

    میزان تولید سیمان در سال گذشته 67 میلیون تن گزارش شد که نسبت به عملکرد سال 1392 کاهش چهار درصدی داشت، انتظار می رود در سال جاری سیمان تولیدی کشور به رقم 72 میلیون تن برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها