عصر خودرو

درخشش تیم بانک صادرات ایران در دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران

عصر بازار- ​االمپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور با حضور بانک های دولتی و خصوصی در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار شد و در پایان، تیم بانک صادرات ایران موفق شد با کسب ١٩ امتیاز، در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

درخشش تیم بانک صادرات ایران در دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این دوره از مسابقات 260 ایثارگر و جانباز گرانقدر از١١ بانک کشور در بابلسر در  رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و ترتیل قرآن، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، شنا، دارت، کاراته و دوومیدانی به رقابت پرداختند که تیم بانک صادرات ایران، با کسب ٤ مقام اولی و ٢ مقام دومی و سه مقام سومی توانست با پشت سر گذاشتن رقبا به مقام نائب قهرمانی دست یابد.

بر اساس نتایج بدست آمده کارکنان این بانک در بخش های مختلفی نیز نتایج درخشانی را کسب کردند، به گونه ای که مجید افخم الشعراء، در بخش قرائت قرآن، محسن ظفرمند در رشته شطرنج و تیم های فوتسال و والیبال این بانک به رتبه اول دست پیدا کردند و غلامحسین شهرجردی در رشته تیر اندازی و رمضانعلی قصابیان در رشته تنیس روی میز مقام دوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در این دوره از مسابقات سید قاسم معصومی در رشته ترتیل قرآن، عبداله بهنامی نیا در رشته شنای قطع عضو و اکبر نادری در رشته دو و میدانی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

شایان توجه است؛ در این دوره از مسابقات که با استقبال گسترده کارکنان نظام بانکی برگزار شد، تیم بانک کشاورزی که میزبان مسابقات بود توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و بانک ملی نیز جایگاه سوم را بدست آورد.
گفتنی است در آیین اختتامیه این مسابقات، منوچهر جلالی‌اصل، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و جمعی از مدیران ارشد شبکه بانکی کشور حضور داشتند، مدال‌ها و جوایز تیم‌ها به شرکت‌کنندگان در این مسابقات اهدا شد.

برچسب ها