عصر خودرو

پرتفوی یک ماهه "وپردیس" منتشر شد

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری پردیس صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه ۹۵ را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

پرتفوی یک ماهه "وپردیس" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،"وپردیس" در ابتدای دوره یک ماهه مذکور تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 980 میلیارد و524 میلیون ریال و ارزش بازار 923 میلیارد و327 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
    بهای تمام شده این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده با  دو درصد افزایش به مبلغ  1,002,047 میلیون ریال وحالی ارزش بازار با 3 درصد افزایش به مبلغ 963,386 میلیون ریال رسید.
    به این ترتیب،  این شرکت سرمایه گذاری طی دوره یک ماهه "خودرو و ساخت قطعات" با بهای تمام شده 20,403 میلیون ریال و "مواد و محصولات شیمیایی" به بهای تمام شده 252 میلیون ریال را خریداری کرده است.،همچنین به مبلغ 3,393 میلیون ریال اوراق مشارکت و سپرده بانکی به پرتفوی خود افزوده است.
    علاوه بر این سرمایه گذاریهای " انواع فرآورده های غذایی و آشامیدنی " با بهای تمام شده  159میلیون ریال،" فلزات اساسی" با بهای تمام شده 1,955 میلیون ریال و "فعالیتهای پشتیبانی و کمکی حمل و نقل و آژانسهای مسافرتی " به بهای تمام شده 411 میلیون ریال را به فروش رسانده است.

    برچسب ها