عصر خودرو

هیأت نمایندگان اتاق کرمان استعفای جلال‌پور را پذیرفت؛

جلال‌پور رسما از اتاق کرمان رفت

عصر بازار- هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از پذیرش استعفای محسن جلال‌پور از سمت رئیس و عضو هیات نمایندگان این اتاق خبر داد.

جلال‌پور رسما از اتاق کرمان رفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی کرمان که اخیرا دچار عارضه قلبی شده و در حال طی کردن دوره استراحت است، از ریاست هر دو اتاق اعلام استعفا کرده است. در حالی که هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران طی بیانیه‌ای اعلام کرد که فعلا با این استعفا موافقت نمی‌کند، هیات نمایندگان اتاق کرمان در نشست عادی خود با اعلام بیانیه‌ای از پذیرش استعفای محسن جلال‌پور از سمت رئیس و عضو هیات نمایندگان این اتاق خبر داده است.

    در بخشی از بیانیه اتاق کرمان عنوان شده که پذیرش و بررسی استعفای جلال‌پور از سوی جلسه هیات نمایندگان اتاق کرمان با توجه به اصرار مکرر او و صرفا با درنظر داشتن اولویت سلامتی این فعال بخش خصوصی صورت گرفته است. متن کامل این بیانیه که در سایت اتاق کرمان منتشر شده، به شرح زیر است:

    «بسمه تعالی
    جلسه عادی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در روز پنجشنبه مورخ 1395/5/14 در محل اتاق کرمان و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید. با توجه به دریافت نامه استعفای آقای محسن جلال‌پور از سمت ریاست اتاق کرمان و عضویت در هیات نمایندگان اتاق کرمان، موارد زیر به اتفاق آرا مورد تایید شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت:

    1- با عنایت به اصرار مکرر آقای جلال‌پور مبنی بر طرح و اعلام وصول استعفا در اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق کرمان و با توجه به ملاقات حضوری با ایشان در منزل و بررسی تمامی جوانب مربوط به سلامتی نامبرده به عنوان اولویت اول هیات نمایندگان اتاق کرمان و همچنین برگزاری جلسه‌ای مستقل با اعضای خانواده ایشان جهت بررسی آخرین شرایط درمان آقای جلالپور، درخواست استعفای وی رسما اعلام وصول و در جلسه مطرح شد.

    2- هیات نمایندگان اتاق کرمان ضمن تشکر و قدردانی فراوان از زحمات بی‌بدیل و ارزشمند آقای جلال‌پور طی 14 سال گذشته در اتاق کرمان، از حمایت‌های کلیه مقامات کشوری و استان، فعالان و کارشناسان اقتصادی سراسر کشور که در روزهای اخیر با ابراز محبت از طریق ارسال پیام، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری جویای سلامتی و روند درمان رییس اتاق کرمان و ایران بوده و یا خواستار ادامه فعالیت ایشان بوده‌اند، کمال تشکر دارد. هیات نمایندگان اتاق کرمان صرفا با درنظر داشتن اولویت سلامتی ایشان، با وصول نامه موافقت کرد.

    3- با توجه به استعفای آقای جلال‌پور از عضویت در هیات نمایندگان اتاق کرمان، عضو علی البدل بخش بازرگانی جایگزین ایشان شد و مقرر گردید در جلسه آتی هیات نمایندگان نسبت به انتخاب رییس جدید اتاق کرمان و جایگزین آقای جلال‌پور در هیات نمایندگان اتاق ایران تصمیم گیری شود.

    هیات نمایندگان اتاق کرمان آرزومند است با بهبود سلامت آقای جلال‌پور، امکان بهره‌گیری از تجارب و توانایی‌های کم ‌نظیر ایشان در آینده بسیار نزدیک برای اتاق کرمان و اقتصاد کشور میسر شود.

    هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان»

    برچسب ها