عصر خودرو

سود ۵۰ ریالی برای کالبر

عصر بازار- همزمان با فصل داغ برگزاری مجامع شرکت های سهامی،امروز مجمع عمومی سالیانه شرکت لبنیات کالبر برگزار شد.این مجمع با حضور بیش از ۵۵ درصد از سهامداران و به ریاست رضا مروستی،رییس هیئت مدیره آغاز به کار کرد.

سود ۵۰ ریالی برای کالبر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این جلسه نائب زاده مدیر عامل شرکت کالبر با ارائه گزارش عملکرد یکساله سود بدست آمده در سال 94 را بیش از سال گذشته دانست و گفت:در چهارماه ابتدایی سال 94،با افزایش قیمت شیر خام حجم تولید نسبت به سال قبل کاهش داشت.با اینحال شرکت کالبر توانست با سوددهی درسال گذشته به کار خود پایان دهد بطوریکه سود خالص از رقم 21میلیارد ریال در سال 93،به رقم 39میلیارد ریال در سال 94 افزایش یافت.
    نائب زاده همچنین اهداف آتی شرکت کالبر را اینچنین بیان کرد: در سال جاری برنامه های زیادی برای رونق شرکت وجود دارد.توسعه صادرات،راه اندازی فروش سرد،ایجاد هم افزایی تولید و فروش و تنوع محصولاتو از برنامه هایی است که طی سال جاری اجرایی میشود.
    در بخش بعدی این جلسه، بازرس قانونی اقدام به ارائه گزارش حسابرسی شده شرکت کرد و هییت مدیره نیز در خصوص بند های گزارش توضیحاتی را ارائه دادند.
    بر اساس این گزارش،شرکت لبنیاتی کالبر با اجماع نظر سهامداران، سود هر سهم برای سال 94 را رقم 50ریال اعلام کرد.

    برچسب ها