عصر خودرو

در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران

نخستین عرضه ‌های نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوک

عصر بازار- در جریان معاملات روز ‌یکشنبه (۱۳ تیر ۹۵)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته در این عرضه ‌ها و عرضه ‌های مازاد معادل ۶۲۰ تن و به ارزشی قریب به ۷ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال بود.

نخستین عرضه ‌های نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، طی این جلسه معاملاتی، بازار برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله 2 هزار و 187 قرارداد معادل 24 هزار و 8 مگاوات ساعت به ارزش قریب به 7 میلیارد و 699 میلیون ریال بود. گفتنی است در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 12 مرداد 95 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 17 تیر95 متوقف شدند.

    در این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در تمامی نمادهای فعال، 35 قرارداد با ارزشی 326 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران بیش از 15 میلیارد و 362 میلیون ریال شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (دو‌شنبه 14 تیر ماه 95)، علاوه بر معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در بازار فیزیکی نیز کالای گاز بوتان صنعتی، گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندرامام، قطران واحد کک سازی و پالایش قطران زرند، آیزوفید، حلال 402، حلال 404، حلال 410 و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، نیتروژن مایع پتروشیمی مبین، حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد.

    همچنین در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه مورخ 15 تیر95 برای نخستین بار عرضه‌های نفت کوره 380 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران از انبار نفت اصفهان به مقاصد پاکستان و افغانستان عرضه خواهند شد.

    برچسب ها