عصر خودرو

بازگشایی تجارت الکترونیک چین به روی سرمایه‌گذاران خارجی

عصر بازار- چین، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی را در بخش‌های صنعت خدمات نظیر تجارت الکترونیک، حمل‌ونقل، حسابداری و حسابرسی را لغو خواهد کرد.

بازگشایی تجارت الکترونیک چین به روی سرمایه‌گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، گائو هوچنگ وزیر تجارت چین روز شنبه اعلام کرد: «چین بازگشایی خدمات دیگر نظیر، فایننس، آموزش، قرهنگ و سلامت را ترویج خواهد کرد.»

    وزیر تجارت پیش‌بینی کرد مبادلات تجاری چین در بخش خدمات تا سال 2020 از مرز یکهزار میلیارد دلار عبور خواهد کرد. وزارت تجارت پیش از این ارزش مبادلات تجاری بخش خدمات چین را در سال جاری 750 میلیارد دلار برآورد کرده بود.

    دولت چین، در تلاش برای هدایت اقتصاد این کشور از وابستگی به سرمایه‌گذاری و صادرات به سمت یک اقتصاد خدمات محور با استفاده از پشتیبانی تقاضای داخلی است.

    اظهارت گائو در آستانه نشست دوجانبه در اوایل ژوئن میان چین و آمریکا ابراز شده، نشستی که در آن قرار است مقامات آمریکایی و همتایان چینی گامهایی را به منظور بهبود کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری برداشته و بخشهای رو به رشد چین را برای سرمایه‌گذاری آمریکا باز کند.

    دولت اوباما در حال مذاکره بر سر یک پیمان سرمایه‌گذاری دوجانبه با چین است و مذاکره‌‌کنندگان آمریکایی اعلام کردند که همچنان در انتظار فهرست منفی بخش‌هایی هستند که پکن می‌خواهد محدودیت‌های آن‌ها را حفظ کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها