عصر خودرو

همزمان با سفر هیأت اقتصادی ایالت نوردراین وستفالن به ایران

جلسات B۲B در هتل آزادی برگزار می شود

عصر بازار- هیأت اقتصادی ایالت نوردراین وستفالن به ریاست وزیر اقتصاد این ایالت، آقای گرلت دون در حوزه­ های خودروسازی، عمران، معدن، شیمی، برق، بهداشت و درمان، انرژی، ماشین سازی و ماشین آلات صنعتی، پرداخت فلزات و نیز صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ ۳ الی ۵ خرداد ۱۳۹۵ برابر با ۲۳ الی ۲۵ می ۲۰۱۶ به ایران سفر می­ کنند.

جلسات B۲B در هتل آزادی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در روز دوشنبه 3 خرداد 1395 جلسات B2B و ملاقات­ های رودررو بین اعضای این هیأت و شرکت ­های ایرانی ترتیب داده است که در هتل آزادی، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام برگزار خواهد شد.

    طبق اعلام اتاق بازرگانی ایران و آلمان علاقمندان می توانند پس از مطالعه لیست و با اعلام اینکه با کدام شرکت­ها درخواست ملاقات دارند، می­ توانید درخواست حضور خود را کتباً (با ذکر تمامی موارد و مشخصات خواسته شده در فرم آنلاین بطور کامل) به آدرس ایمیل n_khanafari(at)dihk.co.ir  و یا شماره فاکس 88663211 تا تاریخ 1 خرداد 1395 ارسال نمایند.

     این جلسه دوشنبه 3 خرداد 1395 از ساعت 14:30 لغایت 17:00 در این آدرس: هتل آزادی، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام، برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها