عصر خودرو

تولید نفت آمریکا برای پنجمین ماه کاهش می‌یابد

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) در گزارش ماهانه خود پیش بینی کرد که تولید نفت مناطق تولیدکننده بزرگ نفت شیل در فوریه، برای پنجمین ماه متوالی کاهش می‌یابد.

تولید نفت آمریکا برای پنجمین ماه کاهش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به  نقل از ایسنا، این آژانس در گزارش بهره‌وری حفاری، اعلام کرد تولید نفت در فوریه، به دلیل کاهش تولید در مناطق نفت شیل ایگل فورد و بیکن و رشد کمتر در منطقه پرمین، به 9.68 میلیون بشکه در روز کاهش می‌یابد.

    طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت منطقه پرمین در فوریه، به 5.974 میلیون بشکه در روز افزایش می‌یابد که بالاترین رکورد در تاریخ است. با این حال، کمترین میزان رشد را از ژوئن سال گذشته خواهد داشت. تولید ایگل فورد به 1.147 میلیون بشکه در روز کاهش می‌یابد که کمترین میزان در یک سال گذشته است و در بیکن، به 1.303 میلیون بشکه در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان از دسامبر است.

    بر اساس گزارش رویترز، همچنین، اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مجموع تولید گاز طبیعی در مناطق بزرگ شیل در فوریه، حدود 0.2 میلیارد فوت مکعب در روز کاهش یافته و به 98.9 میلیارد فوت مکعب در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان در پنج ماه گذشته است. این نرخ تولید در مقایسه با رکورد تولید ماهانه 100 میلیارد مکعبی در اکتبر سال 2023، کمتر بوده و تولید گاز را در مسیر چهارمین کاهش ماهانه متوالی قرار می دهد.

    برچسب ها