عصر خودرو

در مجمع «وسبحان» ۳۰ تومان سود تقسیم شد

عصر بازار- در مجمع عادی عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری سبحان، سود ۳۰ تومانی به ازای هر سهم تقسیم شد.

در مجمع «وسبحان» ۳۰ تومان سود تقسیم شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، صبح امروز مجمع شرکت سرمایه گاری سبحان با حضور سهامدان و هیئت مدیره این شرکت برگزار شد. در این مجمع که گزارش فعالیت هیئت مدیره در دوره 4 ماهه منتهی به دی ماه سال 94 برگزار شدن، از 43 میلیارد تومان سو انباشت این شرکت، 39 میلیارد تومان بین سهامداران تقسیم شد و به هر سهم 30 تومان سود تعلق گرفت. به گفته مالک رحمتی، مدیرعامل این شرکت سهامداران «وسبحان» می توانند از روز دوشنبه، سوم خرداد ماه برای اخذ سود سهام خود به شعب بانک ملت مراجعه کنند.

    همچنین 200 میلیون تومان به عنوان پاداش هیئت مدیره در نظر گرفته شد. هیات مدیره جدید این شرکت برای سال 95 نیز به این ترتیب معرفی شدند:
    سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، شرکت سرمایه گذاری صنایع و معادن کوثر، شرکت خدمات بازرگانی تحفه

    در گزارش عملکرد این شرکت، نرخ بازده مجموع دارای ها 12.5 درصد برآورد شده است.  NAV  دفتری این شرکت 220 تومان اعلام شد. همچنین 60 میلیارد تومان ارزش کارشناسی املاک شرکت سرمایه گذاری سبحان اعلام شد.
    گفتنی است که در سرمایه گذاری های آینده این شرکت پروژه های تولید ریه مصنوعی و ماده اولیه قرض ضدچربی کبد عنوان شده است که البته از سال 96 کلید می خورند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها