عصر خودرو

تلاش دولت و مجلس برای بازگشت ثبات به بازار سرمایه

عصر بازار- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه سعی‌شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند.

تلاش دولت و مجلس برای بازگشت ثبات به بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تلاش مجلس برای بازگشت ثبات به بازار سرمایه خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه و بودجه 1403 سعی‌شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند.

    وی با بیان اینکه مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه است و قوانین نیز به این سمت و سو در حال حرکت است، افزود: دولت و مجلس با اهتمام ویژه و جدی برای رونق بازار سرمایه تلاش خواهند کرد تا سهامداران خرد با اطمینان بخشی و اطلاعات و آگاهی بیشتری وارد بازار شوند.

    نماینده مردم مغان افزود: با توجه به اینکه برخی تصمیمات و سیاست‌گذاری‌ها تأثیر به سزایی بر سودآوری صنایع بزرگ کشور دارد، با در نظر گرفتن هدف دولت که ایجاد ثبات در بازار سرمایه و حمایت از سهامداران خرد است، باید تلاش بیشتری در جهت اطمینان‌بخشی به سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها صورت گیرد تا اعتماد از دست رفته بازگشته و سرمایه گذاری‌ها به بخش‌های مولد سرازیر شود.

    برچسب ها