عصر خودرو

طی یکسال صورت گرفت؛

کسب ۲۵ میلیارد ریال سود انباشته پایان دوره "شفارس"

عصر بازار- شرکت صنایع شیمیایی فارس در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب ۲۵ میلیارد ریال سود انباشته پایان دوره "شفارس"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع شیمیایی فارس صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را با سرمایه 629 میلیارد و 607 میلیون ریال، بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "شفارس" در سال گذشته درآمدی بالغ بر 670 میلیارد و 462 میلون ریال از محل فروش خالص کسب کرد. از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 85 میلیارد و 916 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 41 میلیارد و 649 میلیون ریال محاسبه شد.

    با کسر هزینه های مالی و مالیات از سود عملیاتی و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص برابر دو میلیارد و 126 میلیون ریال کسب شد و بر این اساس مبلغ 3 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 25 میلیارد و 587 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها