عصر خودرو

معاون وزیر صنعت:

تمایل جهان به همکاری و تعامل با ایران مشهود است

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور وزیر تجارت اسپانیا در ایران و امضای تفاهم نامه، گفت: براساس این تفاهم نامه مقرر شد بدون گذاشتن وثیقه، فاینانس برای تجار ۲ طرف ایجاد شود و این نشانگر تمایل جهان به تعامل با ایران است.

تمایل جهان به همکاری و تعامل با ایران مشهود است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حسین اسفهبدی سه شنبه شب در حاشیه بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی در تبریز  اظهار کرد: بعد از توافق هسته ای ایران اعتماد تجاری و سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران بطور قابل ملاحظه ای بالا رفته و کشور ایتالیا نیز همین پیشنهاد را در خصوص فاینانس به ایران داده است.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی با اشاره به تمایل جهان به همکاری و تعامل با ایران اظهار کرد: امروز دنیا دریافته که ایران نه به دنبال جنگ و نه التهاب آفرینی، بلکه مصمم است با صلح و دوستی با دنیا کار کند.
    اسفهبدی ادامه داد: حضور هیات های مختلف تجاری در کشور نشان دهنده بالا رفتن اعتماد به شرکت های ایرانی در حوزه تجاری و سرمایه گذاری بعد از حصول توافق هسته ای است.
    وی گفت: احساس امنیت و آرامشی که بعد از برجام نسبت به ایران در سطح جهانی حاصل شده، اوضاع و روند جاری در عرصه بین المللی را برای شرکت های ایرانی بسیار مناسب کرده است.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بدون شک نقش کیفیت ، قیمت و استاندارد را در صادرات کالا نمی توان انکار کرد، اما فضای ایجاد شده در پسا برجام، شرایط بسیار مناسب تری را برای حضور شرکت های ایرانی در جهان فراهم کرده است.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سیستمهای تهویه 21 تا 24 اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها