عصر خودرو

عرضه صکوک اجاره ۱۵۰ میلیارد تومانی شرکت کاشی و سرامیک حافظ

عصر بازار- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) به مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ به مدت سه روز کاری در نماد صحافظ۵۱۲ عرضه عمومی خواهد شد.

عرضه صکوک اجاره ۱۵۰ میلیارد تومانی شرکت کاشی و سرامیک حافظ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق ماشین آلات می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به این بانی واگذار می‌گردد.

    این اوراق 4 ساله و با نرخ اجاره‌بهای 18 درصد است که این اجاره‌بها هر سه ماه یک‌بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌گردد. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی شهریور پنجم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق بورس اوراق و بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

    ضامن این اوراق بانک خاورمیانه است و متعهدین پذیره‌نویسی آن شرکت سرمایه‌گذاری کاریزما و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما می‌باشند. ضمناً، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی اکسیر سودا، بازارگردانی اوراق را بر عهده دارد.

    برچسب ها