عصر خودرو

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «سید رضا علیخانی» را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب کرد.

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، «سید رضا فاطمی امین» در حکم «سید رضا علیخانی» رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات آورده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب می‌شوید.

    «علیرضا پیمان پاک» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: در وزارت صمت ساختار و چارچوب تعریف شده ای بنا شده و با توجه به پیچیدگی‌های این وزراتخانه، حضور افراد و گردش مدیریتی امری الزامی است.

    وی ادامه داد: از برنامه‌ها و سیاست‌های وزارتخانه، تقویت صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای تسهیل برنامه های صادراتی خواهد بود تا فعالان اقتصادی بتوانند با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

    به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، موضوع افزایش سرمایه صندوق از موضوعاتی است که باید در دوره مدیریتی جدید مورد پیگیری قرار گیرد تا شاهد جایگاه خوب و چشمگیر و خدمات بهتر صندوق به صادرکنندگان و حوزه صادرات کشور باشیم.

    پیش از این «سید عبداله سجادی» مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران بود.

    برچسب ها