عصر خودرو

بانک سامان ۶۴ میلیارد تومان سود نقدی تقسیم کرد

عصر بازار- بانک سامان در مجمع بطور فوق العاده سهامداران خود در واپسین روزهای سال گذشته با تقسیم نقدی ۶۴ میلیارد تومانی سود برای دوره مالی ۹۴ مبلغ یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان بطور ناخالص به عنوان پاداش هیات مدیره خود تعیین کرده است.

بانک سامان ۶۴ میلیارد تومان سود نقدی تقسیم کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  بانک سامان در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده سهامداران خود در دوره مالی منتهی به پایان اسفند ماه 94 با تقسیم سود نقدی 64 میلیارد تومانی میان سهامداران موافقت کرد.

    بر این اساس به ازای هر سهم بطور خالص مبلغ 80 ریال سود نقدی به ازای هر سهم میان سهامداران این بانک تخحصیص می یابد.

    این در حالی است که تا کنون هیچ گزارشی از عملکرد 12 ماهه دوره مالی 94 و گزارش هیات مدیره به مجمع عادی سالیانه این شرکت در بازار سهام منتشر نشده است.

    بر اساس این گزارش ، مطابق با قانون تجارت حداکثر تا 5 درصد از سود خالص شرکت های سهامی عام می تواند در پایان دوره مالی به عنوان پاداش هیات مدیره تخصیص یابد.

    بر این اساس مجمع عادی بطور فوق العاده بانک سامان با تخصیص یک میلیارد و 920 میلیون تومان پاداش بطور ناخالص برای پنج عضو هیات مدیره خود در نظر گرفته است.

    این رقم در مجموع به میزان 3 درصد از سود نقدی تقسیمی میان سهامداران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها