عصر خودرو

خودروساز آبی‌پوش در تیرماه نیز رشد درآمد را ثبت کرد؛

ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید

عصر بازار- بیشترین نرخ فروش را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «پژو ۲۰۰۸» با ۷.۱۲۰.۹۳۲.۰۳۹ ریال مشاهده می‌کنیم که ۱۰۳ دستگاه خودرو را در ماه به فروش رسانده است.

ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر 60.914 میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال 1400 نیز میزان درآمدی که این شرکت خودروساز از خود بر جای گذاشته برابر با 174.878 میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت ایران‌خودرو به مبلغ 301.656 میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

     

    بر پایه این گزارش، خودروساز آبی‌پوش در تیرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد 286 درصدی مواجه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز میزان درآمدی که به ثبت رسانده با رشد 53 درصدی در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین لازم به ذکر است که این خودروساز در مقایسه با ماه گذشته افزایش 26 درصدی درآمد را مشاهده کرده است.

    بیشترین میزان درآمد این خودروساز جاده مخصوصی در تیرماه از فروش «گروه پژو» با 39.270 میلیارد ریال بوده و گروه بعدی نیز در اختیار «دنا» با 12.979 میلیارد ریال بود؛ همچنین بیشترین نرخ فروش را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «پژو 2008» با 7.120.932.039 ریال مشاهده می‌کنیم که 103 دستگاه خودرو را در ماه از طریق مزایده به فروش رسانده است.

    شرکت ایران‌خودرو در تیرماه سال جاری مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر 44.430 دستگاه اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال 1400 نیز میزان خودرو‌های فروش رفته این شرکت خودروساز برابر با 133.951 دستگاه ارائه‌شده است.

    مقدار فروش اعلام‌شده "خودرو" در تیرماه
    بر همین اساس، این شرکت خودروساز در تیرماه میزان فروش محصولات خود را نسبت به ماه گذشته با افزایش 21 درصدی مواجه بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مقدار فروش ایران‌خودرو رشد 30 درصدی را در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده است.

    مقدار محصولات فروش رفته این خودروساز جاده مخصوصی در آغاز فصل تابستان از بازار داخلی به‌دست‌آمده، بیشترین میزان فروش محصول مربوط به «گروه پژو» با 33.128 دستگاه بوده و محصول بعدی نیز «دنا» با 5.467 دستگاه بوده، بیشترین تولید را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «گروه پژو» با 36.228 دستگاه مشاهده می‌کنیم.

    برچسب ها