عصر خودرو

بیگلری مطرح کرد:

انتشار اوراق سلف راهکاری مناسب برای تامین مالی صنعت فولاد

عصر بازار- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتشار اوراق سلف از راهکارهای جدید برای تامین مالی صنعت فولاد کشور است،گفت: برای جذب سرمایه گذار باید روند بروکراسی در ادارات تسهیل شود.

انتشار اوراق سلف راهکاری مناسب برای تامین مالی صنعت فولاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»به نقل از خانه ملت،محسن بیگلری درخصوص راهکارهای توسعه صنعت فولاد کشور گفت:افزایش تولید از راهکارهای مورد نیاز برای صنعتی شدن یک کشور است و با توجه به وجود ظرفیت های فراوان و تسهیل کار اقتصادی در کشور راه برای صنعتی شدن مهیا است.

    نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تولید فولاد نیاز به انرژی دارد و با توجه اینکه ایران با سهولت به منابع انرژی دسترسی می یابد،بنابراین باید در این زمینه بیشتر فعالیت شود.

    کاهش روند بروکراسی اداری راهکار جذب سرمایه گذار در صنعت

    این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باید توجه داشت برای توسعه صنعت فولاد نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه است که برای جذب این سرمایه ها باید علاوه بر سرمایه گذار داخلی،مشوق هایی ارائه شود که خارجی ها نیز در صنعت فولاد حضور داشته وسرمایه گذاری انجام دهند.

    بیگلری ادامه داد: با اختصاص سهم تولید از هدفمندی یارانه ها می توان به توسعه و تقویت صنعت فولاد کشور بیشتر توجه کرد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتشار "اوراق سلف" از راهکارهای جدید برای تامین مالی صنعت فولاد کشور است؛همچنین برای جذب سرمایه گذار باید روند بروکراسی در ادارات تسهیل شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها