عصر خودرو

فرماندار دزفول مطرح کرد

جذب سرمایه‌گذار خارحی برای ساخت نیروگاه خورشیدی در دزفول

عصر بازار- فرماندار دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش ساخت نیروگاه خورشیدی دزفول فراهم شده است.

جذب سرمایه‌گذار خارحی برای ساخت نیروگاه خورشیدی در دزفول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، حبیب‌اله آصفی اظهار داشت: دزفول در بخش‌های مختلف گردشگری و فرهنگی و اقتصادی دارای ظرفیت و استعداد فراوانی است.

    وی افزود: با توجه به این ظرفیت و متناسب با نیازهای بخش‌های مختلف شهری دزفول اقدامات گسترده‌ای در توسعه شاخص‌های مختلف شهری شهرستان طراحی شده است.

    فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش ساخت نیروگاه خورشیدی دزفول فراهم شده است.

    وی گفت: مراحل مقدماتی ساخت این نیروگاه با اخذ مجوزات لازم طی شده و به‌زودی شاهد اجرایی مراحل ساخت این نیروگاه در شهرستان خواهیم بود.

    آصفی بیان کرد: سرمایه‌گذاران کشور آلمان منابع مالی این طرح را در شهرستان برعهده گرفته‌اند که اجرای این طرح زمینه رونق اقتصادی شهرستان را بیش ار گذشته فراهم می‌کند.

    وی افزود: ظرفیت تولید این نیروگاه 11 مگاوات بوده و 200 هکتار زمین در منطقه کهنک دزفول برای ساخت این نیروگاه اختصاص یافته است.

    فرماندار ویژه دزفول اظهار کرد: پس از طی مراحل مقدماتی و اجرایی ساخت این نیروگاه و بهره‌برداری از آن نیروگاه خورشیدی دزفول به شبکه توزیع برق شهرستان در کمترین زمان ممکن وصل خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها