عصر خودرو

عرضه بیش از ۴۵ هزار تن محصولات ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی

عصر بازار- روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه، ۴۵ هزار و ۱۵۰ تن انواع میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه بیش از ۴۵ هزار تن محصولات ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این تالار همچنین در گروه مس، 22 هزار و 600 تن مس مفتول، مس کاتد و مس کم عیار شرکتهای ملی صنایع مس ایران و دنیای مس کاشان عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، 6 هزار و 500 تن شمش آلیاژی آلومینیوم شرکت ایرالکو به همراه 140 تن سولفور مولیبدن و 18 تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس از دیگر عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی به شمار می رود.
    این گزارش حاکی است، در تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز 20 هزار تن قیر 4050، 6070،85100 شرکتهای فومن شیمی گستر، پالایش و انرژی شمالغرب آرکا، معماران تجارت آفتاب، پالایش نگین سیاه آذربایجان، توسعه نفت هرمزان، فراشیمی روز و تولیدی بشکه و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا بر روی تابلوی عرضه می رود.
    همچنین، تالارفرآورده های نفتی و پتروشمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 34 هزار و 170 تن انواع قیر، یکهزار و 959 تن انواع مواد شیمیایی، 3 هزار و 102 تن مواد پلیمری، 8 هزار تن گوگرد، 27 هزار تن لوب کات و 10 هزار تن وکیوم باتوم است.
    علاوه بر این، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی 50 تن شکر سفید کشت و صنعت دهخدا، 50 تن شکر سفید شرکت دعبل، 50 تن شکر سفید کارخانه امیرکبیر، 50 تن شکر سفید کشت و صنعت فارابی، 500 تن روغن خام سویا آرژانتین، یک هزار و 150 تن خرمای کبکاب بوشهر عرضه می شود. 180 تن ذرت خوزستان موجودی انبارهای بنوت، بنوار ناظر، توسعه کشت شوش و وحدت در قالب گواهی سپرده کالایی نیز از دیگر عرضه های این تالار به شمار می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو