عصر خودرو

درخواست کمک از بازار سرمایه برای کمک به مقابله با کرونا

عصر بازار-مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از تشکیل پویش همراهی بازار سرمایه با جهادگران مبارزه با کرونا به نام قهرمانان سفیذپوش خبر داد.

درخواست کمک از بازار سرمایه برای کمک به مقابله با کرونا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم،  محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن  نوشت: این روزها «شیوع کرونا »به یکی از مسایل مهم اجتماعی روز مبدل و اذهان بسیاری از مردم را درگیر کرده است. اما تلاشگران این عرصه اعم از پزشکان، پرستاران و همه کسانی که در عرصه های مختلف با این موضوع درگیر هستند؛ از جان و دل مایه گذاشته تا بتوانند به مردم کمک کنند و این مشکل را پشت سر بگذاریم.
    « بازار سرمایه ایران» به عنوان یک جامعه 2 میلیون نفری می تواند مثل همیشه نشان دهد که در عرصه‌های اجتماعی کمک حال تلاشگران و جهادگران و کسانی است که در این عرصه فعالیت می‌کند.
    معرفی حساب «کمک های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به  شماره حساب 6711649 بانک رفاه کارگران» دست کمک به سوی  بازار سرمایه است تا به کمک هم نشان دهیم که بازار سرمایه می تواند نقش موثری در حل مسایل اقتصادی، اجتماعی داشته باشد و صدای بازار سرمایه را به عنوان یک یار، همراه و کمک حال در مسایل اجتماعی به گوش مسوولان برساند و در عین حال با حل بسیاری از مسایل اجتماعی، نشان دهد که چقدر توانمند است."

    برچسب ها