عصر خودرو

افزایش تعداد سهامداران چینی علیرغم سقوط پی در پی

عصر بازار- تعداد سهامداران چینی با وجود اوضاع بحرانی بازار سرمایه این کشور از ابتدای سال جاری میلادی رو به فزونی گذاشته است.

افزایش تعداد سهامداران چینی علیرغم سقوط پی در پی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، تعداد سهامداران بازارهای چین با رشد 1.3 میلیون نفری رو به رو بوده است و هم اکنون این بازار دارای 100.4 سهامدار است.

    بر اساس این گزارش، افت شدید سهام در بازارهای چین از ابتدای سال جاری میلادی نیز نتوانست از علاقه مردم این کشور برای ورود به بازار بکاهد در حالی که سهامدارانی که قدیمی محسوب می شوند طی این مدت دست به معامله نزده و در انتظار روزهای باثبات بازار بودند.

    این در حالی است که، طی روزهای ماه ژانویه سال جاری میلادی به طور میانگین حدود 67 هزار و 500 سهامدار جدید وارد بازارهای این کشور شده اند در حالی که در ماه ژانویه سال 2015 میلادی تنها 48 هزار و 600 سهامدار جدید وارد این بازار شدند.

    در این بین، تعداد سهامدارانی که با وجود روند منفی بازار به داد و ستد مشغول بوده اند با کاهش همراه بوده است و از 21.7 میلیون نفر به 16.6 میلیون نفر رسیده است.

    افت شدید شاخص ها در بورس چین به دلیل کاهش میزان تولیدات در این کشور تا حدی بود که در اوایل سال جاری میلادی تمامی بازارهای جهانی نیز روند نزولی را در پیش گرفتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها