عصر خودرو

۱۱۷۱۲ریال سود برای هر سهم "زاگرس"

عصر بازار- شرکت پتروشیمی زاگرس اعلام کرده است که طی ۹ماه، برای هرسهم ۱۱هزار و ۷۱۲ریال سود محقق کرده است.

۱۱۷۱۲ریال سود برای هر سهم "زاگرس"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی زاگرس با توجه به عملکرد 9ماهه منتهی به 30آذر1398 سود عملیاتی را 27هزار و 196میلیارد ریال و سود خالص را 28هزار و 108میلیارد ریال اعلام کرد.

    در این گزارش سود انباشته "زاگرس" 31هزار و 383میلیارد ریال اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 18درصد کاهش یافته است.

    از سوی دیگر طی 9ماه فعالیت شرکت پتروشیمی زاگرس 3میلیون و 451هزار و 535تن انواع محصولات خود را به مبلغ 65هزار و 470میلیارد ریال به فروش رسانده است. همچنین برای دوره مالی 3ماهه منتهی به 29اسفند1398 پیش بینی کرده است که به میزان 2میلیون و 773هزار و 230تن از محصولات خود را به مبلغ 22هزار و 24میلیارد ریال به فروش برساند.

    "زاگرس" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد دارد ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻓﺮوش ﻣﺘﺎﻧﻮل را به ٣میلیون و ٢۰۰هزار ﺗﻦ برساند. همچنین ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ 9ﻣاهه اول ﺳﺎل واﻗﻌﯽ و ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻧﺮخ ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﺮای 3 ﻣاهه پایان ﺳﺎل ١٣٩٨ ﺣﺪود ٢4۰ دﻻر ﺑﺮ ﺗﻦ باشد و ﺑﺎ ﻧﺮخ ﺗﺒﺪﯾﻞ ارز ﺑﻪ رﯾﺎل١١۰هزار رﯾﺎل محاسبه می شود.

    این شرکت براساس ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ هایی که داشته ﮔﺎز اﮐﺴﯿﮋن و ﯾﻮﺗﯿ ﯿﺘﯽ ﻣﺼﺮﻓﯽ را ﺑﺮای ﺳﺎل١٣٩٨ ﺑﺮﻣﺒﻨﺎی ﻧﺮخ های ﺳﺎل ١٣٩٧ اعلامی شرکت ملی صنایع پتروشیمی درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. علاوه بر این طﺒﻖ ﻣﺼﻮﺑﻪ هیات وزﯾﺮان، ﻧﺮخ ﮔﺎز ﺧﻮراک طﺒﻖ ﻧﺮخ های اﻋﻼﻣﯽ ﻣﺮاﺟﻊ ذی ﺻﻼح و ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻧﺮخ ﺗﺴﻌﯿﺮ ارز در هر ﻣﺎه ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻧﺮخ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﯽ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﯿﻤﺎ محاسبه می شود.

    برچسب ها