عصر خودرو

نسبت به دوره گذشته به ثبت رسید؛

افزایش چشمگیر در سود هر سهم "کشرق"

عصر بازار- شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۲۷۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری برخوردار بود.

افزایش چشمگیر در سود هر سهم "کشرق"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود با سرمایه 84 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 9 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود در دوره یاد شده، مبلغ 85 میلیارد و 672 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 20 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

    شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود افزایش 280 درصدی فروش را از دلایل اصلی سودسازی هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته اعلام کرده است.

    "کشرق" در دوره 9 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 23 میلیارد و 457 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 279 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها