عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۶ ماهه "ثغرب"

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۵ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۶۸ درصدی برخوردار بود.

مروری بر عملکرد ۶ ماهه "ثغرب"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب با سرمایه 900 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 12 ماهه دوره مالی منتهی به 31 شهریور 1398 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در دوره یاد شده، مبلغ 19 میلیارد و 122 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 21 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش 68 درصدی برخوردار است.

    سود انباشته پایان دوره این شرکت فرابورسی با کاهش 52 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ 19 میلیارد و 331 میلیون ریال اظهار شده است.

    لازم به ذکر است در صورت های مالی حسابرسی شده دوره یاد شده نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش 5 درصدی در سود هر سهم مشاهده می شود. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب دلیل این کاهش را افزایش مالیات بر درآمد شرکت اعلام کرده است.

    "ثغرب" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به شهریور 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 58 میلیارد و 92 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 65 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    همچنین براساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در صورت های مالی تلفیقی 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1398، سود هر سهم را با افزایش 3 درصدی نسبت به سال گذشته، 70 ریال و سود خالص را 63 میلیارد و 163 میلیون ریال اعلام کرده بود.

    برچسب ها