عصر خودرو

کشف ۵۰۰۰ لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در تهران

عصر بازار- رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از کشف بیش از ۵۰۰۰ لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در تهران خبر داد.

کشف ۵۰۰۰ لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، سرهنگ حسین شمسایی درخصوص کشف 5000 لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در محدوده کلانتری مبنی بر نگهداری و پخش روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته دریافت شد و تیمی از ماموران اطلاعات کلانتری ابوذر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

    وی بیان کرد: تیم اطلاعات کلانتری در تحقیقات اولیه پی بردند، مردی 35 ساله با جمع آوری روغن‌های تاریخ مصرف گذشته از بازار، آنها را تجمیع و با ریختن در ظرف‌های 20 لیتری، روغن‌ها را به صورت فله‌ای به رستوران‌ها و فست فودها عرضه می‌کند.

    کلانتر محله ابوذر عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بررسی مخفیگاه و دستگیری متهم اخذ شد.

    شمسایی ابرازکرد: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، علاوه بر دستگیری متهم بیش از 5000 لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از آن محل کشف کنند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافت، گفت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت، ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، یکی از مشتریان خود را که فست فودی بوده معرفی کرد که با حضور ماموران در فست فودی، یکی از ظرف‌های 20 لیتری روغن تاریخ مصرف گذشته را کشف و صاحب رستوران نیز ادعا کرد که 10 ظرف 20 لیتری روغن خریداری کرده و از آن برای تهیه و طبخ غذا استفاده کرده است.

    براساس گزارش سایت پلیس، رئیس کلانتری 161 ابوذر در پایان گفت: این فست فودی با دستور مقام قضائی پلمب و هر دو متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها