عصر خودرو

«خنصیر» گزارش ۶ماهه منتشر کرد

عصر بازار- شرکت مهندسی نصیر ماشین صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد.

«خنصیر» گزارش ۶ماهه منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت مهندسی نصیر ماشین در صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه سود خالص هرسهم را 17ریال اعلام کرد. پیش از این «خنصیر» در گزارش 3ماهه خود سود هرسهم را 29ریال اعلام کرده بود که در آخرین گزارش به 17ریال کاهش یافته است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود زیان عملیاتی را 8میلیارد و 848میلیون ریال، سود خالص را 3میلیارد و 457میلیون ریال و سود انباشته را 73میلیارد ریال منتشر کرده است.

    «خنصیر» در تشریح اهداف خود اعلام کرد که شرکت در تلاش است تا درجهت کاهش هزینه ها و افزایش ظرفیت تولید و بهره وری به کار گیرد و به ترتیبی که باتوجه به وضعیت سخت اقتصادی و بحرانهای مالی و خروج گروهی از تولید کنندگان از عرصه تولید انبوه، این شرکت به ترتیبی عمل خواهد کرد که سودآوری سهامداران حفظ و این امر از سوی مدیریت شرکت درحال برنامه ریزی است. بنابراین به دلیل بحرانهای اقتصادی و سیاسی بسیاری از عوامل تولید خارج از مسوولیت مدیریت خواهد بود.

    این شرکت باتوجه به اعلام نیاز قطعه سازان از گروه مهندسی نصیرماشین مبنی بر تولید انواع شاتون و باتوجه به وجود تخصص دراین گروه برای انجام این موضوع نیاز به سرمایه گذاری برای تولید شاتون است. لذا پیش بینی شده است که هیات مدیره دراین خصوص افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به مبلغ 30میلیارد ریال و همچنین مبلغ 10میلیارد ریال ازمحل سود انباشته (جهت تقلیل سود انباشته) درنظر گرفته شده است.

    برچسب ها