عصر خودرو

«شیراز» ۱.۰۸۸ریال سود اعلام کرد

عصر بازار- شرکت پتروشیمی شیراز در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه برای هرسهم یک هزار و ۸۸ریال سود اعلام کرد.

«شیراز» ۱.۰۸۸ریال سود اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی شیراز در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 برای هرسهم یک هزار و 88ریال سود اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را 7هزار و 937میلیارد ریال، سود خالص را 5هزار و 548میلیارد ریال و سود انباشته را 5هزار و 695میلیارد ریال منتشر کرده است. لازم به ذکر است سود انباشته «شیراز» در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد یک هزار و 535درصدی را تجربه کرده است.

    در برآوردی که شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته پیش بینی شده که نرخ فروش محصولات در شش ماهه دوم سال 1398 در حدود نرخ های شش ماهه اول سال 1398 محقق شود. همچنین نرخ خرید گاز بر اساس مصوبات هیدروکربوری است. پیش بینی می شود نرخ گاز خوراک درحدود نرخ های 6 ماهه اول محقق شد.

    شایان ذکر است طبق روال گذشته نرخ های خوراک مصوب و اعلامی هیدورکربوری با کسر 10 درصد نسبت به نرخ اعلامی در شش ماهه اول سال و با افزایش 10 درصد نرخ خوراک مصوب و اعلامی هیدورکربوری در شش ماهه دوم سال در حسابها محاسبه و لحاظ می شود. نرخ گاز سوخت نیز بر مبنای نرخ های شش ماهه اول سال محاسبه می شود و پیش بینی می شود تغییری در نرخ گاز سوخت ایجاد نشود.

    برچسب ها