عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "تنوین" افزایشی بود

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه نوین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۱۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۵۵ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سود هر سهم "تنوین" افزایشی بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه 9 هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 6 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت تامین سرمایه نوین در دوره یاد شده، مبلغ 2 هزار و 818 میلیارد و 646 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 313 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 23 درصدی برخوردار است.

    شرکت تامین سرمایه نوین در سال جاری افزایش سرمایه 29 درصدی را به ثبت رسانده است و با لحاظ کردن سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در هر سهم خود 23 درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت افزایش 53 درصدی در درآمدهای عملیاتی را از جمله دلایل اصلی افزایش 58 درصدی در سود خالص اعلام کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 2 هزار و 818 میلیارد و 646 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "تنوین" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و 786 میلیارد و 853 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 255 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها