عصر خودرو

در پایان معاملات هفتگی بازارها؛

داوجونز بیش از ۳۵۰ واحد جهش کرد

عصر بازار- شاخص‌های سهام وال استریت در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) پس از این که گزارش اشتغال آمریکا کمتر از آن‌چه انتظار می‌رفت نگران‌کننده بود، جهش کردند.

داوجونز بیش از ۳۵۰ واحد جهش کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا کمتر از آن‌چه انتظار می‌رفت نگران‌کننده بود، شاخص‌های سهام وال‌استریت جهش کردند.

    میانگین صنعتی داوجونز 372 واحد یا 1.4 درصد جهش کرد و در 26573.75 واحد بسته شد. اس‌اندپی500 با 1.4 درصد جهش به 2952.01 واحد رسید و کامپوزیت نزدک هم با 1.4 درصد افزایش به 7982.47 واحد رسید.

    از لحاظ هفتگی اما، اس‌اندپی و داوجونز سومین هفته افت متوالی خود را ثبت کردند. نزدک توانست به رشد اندک 0.5 درصدی دست پیدا کند.

    گزارش مشاغل آمریکا که در روز جمعه منتشر شد، نشان‌دهنده رشد کمتر از حد انتظار مشاغل این کشور در ماه سپتامبر بود، اما برای کاهش نگرانی‌های شدید از احتمال رکود اقتصادی آمریکا در آینده نزدیک، کافی بود. اقتصاد آمریکا در ماه سپتامبر 136 هزار شغل ایجاد کرد، در حالی که انتظار می‌رفت 145 هزار شغل ایجاد کند.

    برچسب ها