عصر خودرو

دومین روز سقوط سنگین وال‌استریت؛

داوجونز بیش از ۴۵۰ واحد سقوط کرد

عصر بازار- در پایان معاملات روز چهارشنبه، با وحشت سرمایه‌گذاران از رکود اقتصادی قریب‌الوقوع آمریکا، شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند تا شروع ۳ ماهه سوم برای سهام آمریکا همچنان ضعیف باقی بماند.

داوجونز بیش از ۴۵۰ واحد سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، در پایان معاملات روز چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران)، با وحشت سرمایه‌گذاران از رکود اقتصادی قریب‌الوقوع آمریکا، شاخص‌های سهام وال‌استریت به شدت سقوط کردند تا شروع 3 ماهه سوم برای سهام آمریکا همچنان ضعیف باقی بماند. 

    میانگین صنعتی داوجونز 494 واحد یا 1.9 درصد سقوط کرد و به 26078.68 واحد رسید. داوجونز از میانگین 100 روزه و 50 روزه نوسان خود پایین‌تر آمد. اس‌اندپی500 با از دست دادن 1.8 درصد از ارزش خود در 2887.61 واحد بسته شد. این شاخص هم از میانگین نوسان 100 روزه خود پایین‌تر آمد. تمام 11 زیرشاخص اس‌اندپی سقوط کردند و سقوط 10 زیرشاخص بیشتر از 1.2 درصد بود. کامپوزیت نزدک با سقوط سنگین 1.6 درصدی به 7785.25 واحد رسید. 

    یوسف عباسی، مدیر سهام سازمانی در اینتل اف‌سی‌استون، می‌گوید: این همه وقت که ما برای به دست آوردن توافق تجاری، در شرایطی مبهم، از دست دادیم حالا تاثیر منفی خود بر رشد اقتصادی را نشان می‌دهد. حالا فکر همه این است که چقدر بیشتر باید منتظر بمانیم. واقعیت این است که بخش تولیدات از سرمایه‌گذاری دست کشیده‌اند و منتظر هستند.

    برچسب ها