عصر خودرو

افزایش سرمایه در ۲نماد «وسکاب و فولای»

عصر بازار- شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان و صنایع فولاد آلیاژی یزد اعلام کردند که به زودی افزایش سرمایه خواهند داشت.

افزایش سرمایه در ۲نماد «وسکاب و فولای»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان از تصمیم هیات مدیره در جهت افزایش سرمایه خبر داد.

    «وسکاب» اعلام کرده است که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 3هزار و 500میلیارد ریالی ریال به مبلغ 7هزار میلیارد ریال معادل 100درصد خواهد بود. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده بهینه از فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه خواهد بود.

    یادآور می شود؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

    از سوی دیگر هیات مدیره شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد قصد دارد به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه بدهد.

    «فولای» در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ 134میلیارد ریال به مبلغ 200میلیارد ریال معادل 49درصد افزایش دهد. این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش که در تاریخ 6شهریور 1398 به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

    لازم به ذکر است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

    برچسب ها