عصر خودرو

نسبت به دوره پیش در سال ۹۷ به ثبت رسید؛

رشد ۱۸۰ درصدی در درآمد ۴ ماهه "تایرا"

عصر بازار- شرکت تراکتورسازی ایران در دوره ۴ ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۱۸۰ درصدی در درآمد ۴ ماهه "تایرا"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تراکتورسازی ایران با سرمایه یک هزار و 800 میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه 1398 را منتشر کرد.

    شرکت تراکتورسازی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و 890 میلیارد و 710 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

    بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره " تراکتور 475 دو دیفر" با تولید 613 دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت تراکتورسازی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با فروش 569 دستگاه در صدر فروش های تیر ماه "خودرو" قرار گرفت.

    شرکت تراکتورسازی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سال جاری، معادل 6 هزار و 539 میلیارد و 601 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 180 درصدی برخوردار بوده است.

    برچسب ها