عصر خودرو

مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب شد

عصر بازار- با مصوبه هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم و ابلاغ مدیرعامل هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ، محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم منصوب شد.

مدیرعامل جدید پتروشیمی جم منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، پتروشیمی جم در دوم آبان ماه 1390 در فهرست شرکت های ثبت شده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران قرار گرفت و اول اسفندماه سال 1391 در  بازار دوم فرابورس درج و سهام آن روز 26 شهریورماه سال بعد عرضه شد.

    سهام این شرکت روز 22 تیرماه سال 1394 به عنوان چهارصد و نود و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش «ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت مواد شیمیایی اساسی» و طبقه‌ی «ساخت مواد شیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت» با کد «63-11-24» و نماد «جم (JAM)» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و و در روز 18 مرداد ماه همان سال در این بازار معامله شد.

    این شرکت همچنین به عنوان یکی از عرضه کنندگان مهم در تالار محصولات پتروشیمی بورس کالای ایران است و محصولات این شرکت به بیش از 20 نقطه جهان صادر می شود.

    سید حسین میرافضلی مدیرعامل پیشین پتروشیمی جم نیز با تصویب هیات مدیره این شرکت به‌عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.

    برچسب ها