عصر خودرو

مدیر عامل پتروشیمی جم تغییر می‌کند

عصر بازار- محمدرضا سعیدی به عنوان مدیر عامل پتروشیمی جم منصوب می‌شود.

مدیر عامل پتروشیمی جم تغییر می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، یک منبع آگاه در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : دکتر محمد رضا سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید پتروشیمی جم جایگزین سید حسین میرافضلی خواهد شد .

    دکتر محمد رضا سعیدی که عضویت در پتروشیمی غدیر ، مدیرعاملی شرکت داروپخش ، معاون اقتصادی منطقه آزاد کیش را در کارنامه خود دارد در رشته شیمی مقطع کارشناسی ارشد در ایران  تحصیل‌کرده و  MBA، لایسنسیت (LiC ) و دکترا (Ph.D) بازاریابی صنعتی با تمرکز بر کسب وکارهای بین المللی (International Business) و کارافرینی را درکشور سوئد به اتمام رسانده است .

    سعیدی بخشی از مطالعات مدیریتی خود را بر مدیریت هولدینگ، ساختار سازمانی هولدینگ و برنامه ریزی آن متمرکز کرده است.

    دکتر سعیدی بخش عمده تجربه مدیریتی خود را در بنگاه‌های شیمیایی، دارویی و پتروشیمی در سطوح مختلف همچون مدیر عامل، هیات مدیره اعم شرکت‌های تولیدی یا سرمایه گذاری و هولدینگ گذرانده است.

    اداره مجامع سالانه شرکت‌های تابعه هولدینگ و همچنین نظارت بر عملکرد آنها کار و آشنایی با برنامه ریزی راهبردی در سه سطح بنگاه، کسب وکار  از دیگر تجارب کاری او است.

    لازم بذکر است سید حسین  میرافضلی مدیر عامل فعلی پتروشیمی جم که در دوران مدیریت  کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته با استقبال از پیشنهاد انتخاب محمدرضا سعیدی به عنوان مدیر عامل این مجتمع؛ به عنوان رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم به کار خود ادامه خواهد داد.

    برچسب ها