عصر خودرو

نماینده مردم اصفهان:

خسارت کشاورزان غرب و شرق تا یک هفته دیگر واریز می‌شود

عصر بازار- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده تا بر اساس مساحت زمین، بین ۸۰۰ هزار الی ۳.۵ میلیون تومان خسارت تا هفته آینده به حساب کشاورزان غرب و شرق اصفهان واریز شود.

خسارت کشاورزان غرب و شرق تا یک هفته دیگر واریز می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، عدم پرداخت خسارات کشاورزان غرب و شرق اصفهان، مسأله‌ای است که در طی دو سال اخیر موجب بروز اعتراضاتی از سوی آنان شده است. کشاورزان معتقدند در وضعیتی که حق‌آبه‌های قانونی آن‌ها مدت‌هاست که نادیده گرفته شده است و از طرفی به دلیل افت سطح آب‌های زیرزمینی قادر به کشت تمامی اراضی خود نیستند؛ پرداخت حق نکشت، حداقل درآمدی است که می‌توانند از آن ارتزاق کنند و با وجود همه انتقاداتی که به میزان این مبالغ و عدم تناسب آن با درآمد واقعی یک کشاورز وجود دارد، عدم پرداخت آن اتفاقی غیرقابل قبول بوده و معیشت بیش از 200 هزار خانوار شرق اصفهانی را به شدت در معرض خطر قرار داده است.

    حیدرعلی عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پرداخت این خسارات اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، نحوه محاسبه خسارت حق نکشت کشاورزان غرب و شرق اصفهان مورد بازنگری قرار گرفت.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس، مقرر شده تا بر اساس مساحت زمین، بین 800 هزار الی 3.5 میلیون تومان خسارت تا هفته آینده به حساب کشاورزان غرب و شرق اصفهان واریز شود.

    وی خاطرنشان کرد: این مبلغ، کل مطالبات کشاورزان عزیز نیست اما استانداری تلاش کرده تا نهایت توان خود برای تخصیص اعتبار را به کار گیرد و خروجی آن، مبالغ مذکور است.

     

    برچسب ها