عصر خودرو

وزیر جهاد کشاورزی:

صف های گوشت جمع آوری می شود

عصر بازار- وزیر جهاد کشاورزی از توزیع هدفمند گوشت خبر داد و گفت: زمانی که توزیع گوشت به صورت هدفمند باشد و در اختیار گروه های هدف قرار گیرد، این صف ها به ویژه در بخش گوشت منجمد جمع آوری می شود.

صف های گوشت جمع آوری می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایران، وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار شده است گوشت وارداتی به صورت هدفمند در اختیار گروه های هدف قرار گیرد، تا بازار به تعادل برسد.
    محمود حجتی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: عرضه گوشت وارداتی به صورت هدفمند بوده و به صورت پراکنده توزیع می شود.
    وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: 30 هزار تن گوشت اکنون در بنادر و سردخانه ها موجود است و از خارج نیز وارد می شود که این روند ادامه دارد.
    حجتی با بیان اینکه امیدواریم بازار به تدریج به حالت تعادل بازگردد، ادامه داد: با عرضه هدفمند بخشی از تقاضاها پاسخ داده می شود و بویژه در اختیار کسانی قرار می گیرد که درآمد ثابت دارند.
    وی یادآور شد: بدین ترتیب بخش عمده ای از مصرف کنندگان از بازار خارج می شوند و گوشت به صورت مستقیم و هدفمند در اختیار آنها قرار می گیرد تا بازار متعادل شود.
    وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توزیع هدفمند گوشت، نیازی به تشکل صف نخواهد بود.
    حجتی درباره واگذاری تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی، گفت: این بحث مربوط به میوه، سیب و پرتقال است که تامین شده اند، سیب ها خریداری و به همه استانها ارسال شده است. پرتقال نیز به مقدار نیاز تامین شده بخشی به استان ها منتقل شده و بقیه نیز تا پایان بهمن ماه فرستاده می شود.
    وزیر جهاد کشاورزی افزود: این میوه ها در زمان مقرر که تنظیم بازار هر ساله اعلام می کند، در اختیار همگان قرار می گیرد.
    وی درباره رسیدگی به مشکلات معیشتی خانوارها و تنظیم بازار گوشت، گفت: همان طور که اشاره کردم قرار شد گوشت به صورت هدفمند توزیع شود تا تعادل برقرار شود.
    وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: زمانی که توزیع گوشت به صورت هدفمند باشد و در اختیار گروه های هدف قرار گیرد، این صف ها به ویژه در بخش گوشت منجمد جمع آوری می شود.

    برچسب ها