عصر خودرو

سهامداران عملکرد بانک خاورمیانه را تصویب کردند

عصر بازار: مجمع عمومی عادی سالانه بانک خاورمیانه روز چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴، در سالن همایش مجتمع تلاش برگزار شد.

سهامداران عملکرد بانک خاورمیانه را تصویب کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این مجمع با حضور 84 درصد از صاحبان سهام حسابرس رسمی و نماینده سازمان بورس رسمیت یافت.در ابتدا خسرو نایبی‌اهرنجانی رییس هیات مدیره بانک خاورمیانه گزارشی کلی از فعالیت‌های بانک در سال 1393  ارائه و بهبود شرایط عملکرد را برای سال مالی پیش‌رو پیش‌بینی کرد. در ادامه کاندیداهای هیات رییسه مجمع معرفی و با تصویب حاضران ترکیب هیات رییسه بدین شرح تکمیل شد.

    آقای مهندس منوچهر ملکیانی فردرییس مجمع و آقایان مهندس رسول زمان‌زاده و مهندس خسرو اسماعیل‌زاده به عنوان ناظران و آقای علی خلیل سادات‌لو به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند. سپس آقای مجید نورمحمدی معاون مالی بانک ضمن قرائت پیام هیات مدیره و پیام مدیرعامل گزارش مالی عملکرد بانک در سال مالی گذشته را شرح دادند و در نهایت پیشنهاد تقسیم سود برای هر سهم 160 ریال برای اعلام نظر مجمع پیشنهاد شد.

    بعد از قرائت گزارش، نماینده بازرس قانونی، آقای بیات گزارش حسابرس رسمی و نکات برجسته بررسی صورت های مالی و عملکرد بانک را به اطلاع سهامداران رساند. در خصوص عملکرد بانک در سال 1393 بانک خاورمیانه با رشد مناسب منابع و مصارف خود توانست کارنامه عملکرد مناسبی را برای سال 1393 به سهامداران عرضه نماید.پس از ارائه گزارش های رسمی دکتر پرویز عقیلی به سوالات سهامداران در مورد برخی موارد مندرج در صورت های مالی، پیشبینی وضعیت بانک و برنام های آینده پاسخ دادند. در ادامه مجمع، طبق دستور جلسه در مورد تصویب صورت‌های مالی، تقسیم سود، تعیین پاداش هیات مدیره، انتخاب بازرس قانونی و انتخاب روزنامه رسمی بانک رای‌گیری به عمل آمد که مورد تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام قرار گرفت.

    به دلیل تاخیر در دریافت نامه تایید بانک مرکزی در مورد کاندیداهای عضویت در هیات مدیره، مقرر شد این انجام این امر به جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده موکول شود. سود نقدی کلیه سهامدارانی که اطلاعات حساب بانکی خود را به اداره امور سهام اعلام کرده اند طی روزهای آینده به حساب ایشان واریز می گردد.

    برچسب ها