مدیرعامل رایان هم‌افزا مطرح کرد:

افزایش ارتقاء سطح امنیت سامانه‌ها با برگزاری رویداد«کشف باگ جایزه‌دار»

عصر بازار- مدیرعامل رایان هم‌افزا گفت:برگزاری رویداد«کشف باگ جایزه‌دار» موجب می‌شود تا صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه گرد هم آمده و با طرح مسائلی موجب ارتقا سطح امنیت و زیرساخت‌های بازارسرمایه شوند، زیرا امنیت می‌تواند مولفه‌ای مهم برای تضمین توسعه و تحقق تلاش‌ها باشد.

شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶:۰۰

افزایش ارتقاء سطح امنیت سامانه‌ها با برگزاری رویداد«کشف باگ جایزه‌دار»

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، حجت‌الله فرهنگیان درباره رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» در بازار سرمایه و نیز مزایای استفاده از آن اعلام کرد: یکی از وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار مسائل ترویجی و توسعه‌ای است، در همین راستا برگزاری رویدادهایی از قبیل مذکور موجب نمایش اهمیت حوزه امنیت می‌شود.

وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی موجب می‌شود تا صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه گرد هم آمده و با طرح مسائلی موجب ارتقا سطح امنیت و زیرساخت‌های بازارسرمایه شوند، زیرا امنیت می‌تواند مولفه‌ای مهم برای تضمین توسعه و تحقق تلاش‌ها باشد.

مدیرعامل رایان هم‌افزا تصریح کرد: از آنجایی که رویداد «کشف باگ جایزه‌دار» یک مدل تجربه شده جهانی در صنایعی همچون بانکداری، مخابرات و.... حرکت سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت آن نشان از بلوغ و توجه مدیران سازمان به حوزه امنیت دارد.

فرهنگیان تاکید کرد: ایجاد یک رویدادی که به صورت عامدانه سامانه‌ها را در معرض ارزیابی بگذارد موجب یادگیری از تجارب گذشته، آینده‌نگری در حوزه امنیت و رفع مسائل امنیتی (زیرساختی، تکنولوژی و...) می‌شود.

ارتقای جایگاه اهمیت امنیت در سازمان‌ها

وی بیان کرد: برگزاری رویدادهای چالش برانگیز همچون «کشف باگ جایزه‌دار» موجب می‌شود تا شخصی که ذینفع نیست سامانه‌ها را بررسی کرده و مشکلات آن را در اختیار مسئولان قرار دهد، انتظار می‌رود سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور فعالیت بیشتر و جذب اشخاص متخصص جوایز قابل توجهی را در نظر گیرد.

مدیرعامل رایان هم‌افزا در پایان تصریح کرد: مسائل امنیتی جزء موضوعاتی است که هزینه‌های جدی دارد، به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی که بتواند بلوغ سطح یک سامانه را به چالش بکشاند موجب جلب نظر مسئولان و تصمیم‌گیران و همچنین افزایش توجه به مسائل زیرساختی می‌شود.

برچسب ها

بورسسازمان بورس و اوراق بهادار
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا