عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس ایران به بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان رسید

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس ایران معامله‌گران شاهد دادوستد ۲۶۵ میلیون اوراق بهادار به ارزش بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان در ۱۲ هزار و ۱۵۲ دفعه معاملاتی بودند.

ارزش معاملات فرابورس ایران به بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، رشد حجم و ارزش معاملات امروز در شرایطی رخ داد که آیفکس نیز با افزایش 3/8 واحدی به رقم 674 واحد رسید.
    طی معاملات دوشنبه 30 آذرماه، نماد شرکت‌های پالایش نفت لاوان، قاسم ایران و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود در حالی با بیشترین افزایش قیمت در میان سایر نمادهای مورد مبادله در بازارهای فرابورس ایران روبه‌رو شدند که نماد شرکت‌های بانک دی، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان و صنایع غذایی مینو شرق، بالاترین افت قیمت را تجربه کردند.
    این گزارش حاکی است نماد شرکت قند شیروان قوچان و بجنورد با مبادله 8 میلیون و 900 هزار سهم به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در صدر بیشترین حجم و ارزش معاملات بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس قرار گرفت.
    در میان اوراق با درآمد ثابت نیز اسناد خزانه اسلامی در پی معامله حدود 159 میلیون ورق با ارزش مبادلاتی 15 میلیارد و 100 میلیون تومان در صدر ایستاد. همچنین «اخزا» امروز با رشد قیمت همراه شد و با قیمت پایانی 949 هزار و 931 ریال دادوستد شد.
    بررسی معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد، امروز صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بالاترین حجم و ارزش معاملات سهام را در میان ETFها تجربه کرد.
    امروز همچنین اوراق تسهیلات مسکن در بازه قیمتی 72 هزار و 500 تا 75 هزار و 300 تومان مورد مبادله قرار گرفت.
    گفتنی است نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان جنوب و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند، ضمن اینکه نماد شرکت پتروشیمی زاگرس در صدر نمادهایی که بالاترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند، قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها