عصر خودرو

خودرویی های بورس در چنبره التهابات سیاسی

عصر بازار- در جریان داد و ستدهای سومین روز کاری هفته مصادف با اولین روز کاری از مرداد ماه گروه خودرو و ساخت قطعات جو منفی داشت تا جایی که نمادهای بسیاری صف فروش شدند.

خودرویی های بورس در چنبره التهابات سیاسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، ارزش معاملات امروز گروه 9 میلیارد تومان بود که این رقم محصول جابه جایی تعداد بیش از 83 میلیون برگه سهم در 7.2 هزار نوبت معاملاتی بود.
    امروز شاخص گروه خودرو با افت 237 واحدی به ارتفاع 15 هزار و 687 واحد رسید و بازدهی گروه 1.48 درصد کمتر شد.
    در این روز خودرو پس از برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 6 ریالی با رشد حدود 2 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    همینطور شاهد بازگشایی خپارس پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی-مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر اصلاح اساسنامه بودیم، خکار و خلنت نیز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شدند.
    خاذین، خزامیا، خزر، خکمک، خمحرکه، خرینگ، ختراک، خمهر، خریخت، خشرق، خمحور، خچرخش، خوساز و خپویش از صف خریدهای امروز گروه بودند. این درحالی بود که خفنر با رشد مثبت کامل صف خرید تشکیل داده بود. مابقی نیز منفی متعادل بودند.
    در مجموع در بازار امروز فشار عرضه ها بیشتر بود و بار دیگر بالا گرفتن خبرهای سیاسی توام با نوسانات ارزی سبب شده تا معامله گران به روند احتیاطی گذشته بازگردند.

    برچسب ها