عصر خودرو

کاهش ۹۹ سنتی قیمت نفت اوپک

عصر بازار- بررسی قیمت نفت در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی نشان می دهد هر بشکه نفت برنت افزایش ۰.۸۵ دلاری، نفت خام افزایش ۰.۸ دلاری و نفت اوپک کاهش ۰.۹۹ دلاری داشته است.

کاهش ۹۹ سنتی قیمت نفت اوپک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، بررسی قیمت نفت اوپک در 4 روز قیمت گذاری شده بازار انرژی نشان دهنده کاهش قیمت بوده است.

    هر بشکه نفت اوپک در ابتدا هفته میلادی گذشته به قیمت 71.9 دلار قیمت گذاری شد، در روز بیست و هفتم تیر ماه به رقم 70.38 دلار رسید، در بیست و هشتمین روز از ماه در ادامه افت قیمت به رقم 69.98 دلار رسید که این رقم کمترین میزان طی هفته گذشته میلادی به ثبت رسیده است.

    پس از آن قیمت نفت اوپک افزایش را تجربه کرد، به گونه‌ای که در بیست و نهمین روز از ماه و در آخرین روز قیمت گذاری به رقم 70.91 دلار رسید.

    نفت اوپک طی هفته گذشته در 4 روز کاری قیمت گذاری شد که اختلاف قیمت‌ها نشان از کاهش 99 سنتی بوده است.

    بررسی قیمت نفت

     
    بررسی قیمت نفت برنت در بازار‌های جهانی نشان دهنده آن است که قیمت آن در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی افزایش داشته، به گونه‌ای که هر بشکه نفت برنت در تاریخ بیست و پنجم تیر ماه به ارزش 72 دلار و 14 سنت به فروش رسید،   در روز پس از آن افت قیمت جزئی داشت و به رقم 72.13 دلار معامله شد.

    نفت برنت از روز بیست و هفتم تیر ماه با جهش قیمت به محدوده 72.91 دلار رسید، در روز پس از آن با افت قیمت به 72.62 دلار خرید و فروش شد.

    مجددا در بیست و نهمین روز با رشد قیمت به 73 دلار رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته با کاهش 1 سنتی به رقم 72.99 دلار به کار خود پایان داد.

    اختلاف قیمت‌ها نشان دهنده افزایش 85 سنتی نفت برنت طی هفته گذشته میلادی بوده است.

     

    بررسی قیمت نفت

     
    بررسی قیمت نفت خام نشان می‌دهد این نفت در مقایسه با انواع دیگر نفت رشد قیمت بیشتری داشته، به گونه‌ای که هر بشکه نفت خام در ابتدا هفته میلادی گذشته به رقم 67.34 دلار قیمت گذاری شد، در روز پس از آن با افت قیمت به رقم 67.22 دلار رسید.

    نفت خام در روز‌های پس از آن و تا انتها هفته روند صعودی در پیش گرفت به گونه‌ای که در تاریخ بیست هفتم تیر ماه به ارزش 67.88 دلار رسید، پس از آن با یک روز وقفه رقم 67.98 دلار را تجربه کرد و در نهایت در آخرین روز از هفته به رقم 68.14 دلار رسید.

    اختلاف قیمت‌ها حاکی از افزایش 0.8 دلاری هر بشکه نفت خام طی هفته گذشته میلادی بوده است.

    بررسی قیمت نفت

    برچسب ها