عصر خودرو

بررسی عملکرد سه ماهه بانک‌های "دی"، "ملت"، "تجارت" و "صادرات"

عصر بازار- چهار بانک مهم دی، ملت، تجارت و صادرات از عملکرد سه ماهه خود گفتند.

بررسی عملکرد سه ماهه بانک‌های "دی"، "ملت"، "تجارت" و "صادرات"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت بانک دی در ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٧، برای هر سهم ٢١6٨ ریال زیان شناسایی نمود. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، این رقم برابر با ١64٣ ریال زیان بود. از جمله دلایل اصلی رشد ٣٢ درصدی زیان در سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل می توان به کاهش ١٢ درصدی جمع درآمدهای مشاع اشاره نمود.

    شرکت بانک ملت در ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٧، برای هر سهم ٧5 ریال سود شناسایی نمود. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، این رقم برابر با ١٢ ریال سود بود. از جمله دلایل اصلی رشد 5٢5 درصدی سود در سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل می توان به افزایش ٨4 درصدی درآمدها اشاره نمود.

    بانک تجارت در ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٧، برای هر سهم 456 ریال زیان محقق کرد. این بانک در مدت مشابه سال قبل 4٢٩ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود. کاهش ٢5 درصدی درآمدها و افزایش ١٩ درصدی هزینه ها را می توان از جمله دلایل اصلی افزایش 6 درصدی زیان سال ٩٧ نسبت به سال ٩6 دانست.

    بانک صادرات ایران در ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٧ برای هر سهم ١64 ریال زیان محقق نمود. این بانک در مدت مشابه سال قبل برای هر سهم ٢۰۰ ریال زیان شناسایی کرده بود. علت اصلی کاهش ١٨ درصدی زیان در سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل را می توان ناشی از رشد ١۰6٢ درصدی جمع درآمدها دانست.

    برچسب ها