عصر خودرو

گزارش کامل مجمع گروه اقتصادی "کرمان خودرو " :

نماد کرمان خودرو به زودی بازگشایی میشود

تقسیم سود ۱۰۰ ریالی/همکاری با جک و لیفان ادامه دارد

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کرمان خودرو برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۶ در تاریخ ۳۱ تیرماه در محل شرکت کرمان موتور برگزار شد.

نماد کرمان خودرو به زودی بازگشایی میشود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت  کرمان خودرو برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1396 در تاریخ  31 تیرماه در محل شرکت کرمان موتور برگزار شد.  سود تقسیمی خودرو به ازای هر سهم 100 ریال تصویب شد.

    فعالیت کرمان‌موتورو در بورس گسترده میشود
    در ادامه این مجمع حسین میری عضو هیات مدیره این شرکت با اشاره به اهم فعالیت‌های گروه اقتصادی کرمان خودرو گفت: افزایش کارایی در خدمت‌رسانی، اجرای افزایش سرمایه، خرید حدود 10 درصد از سهام شرکت کارگزاری کارآمد در راستای تکمیل زنجیره خدمات، تاسیس شرکت سبدگردانی با مشارکت و مدیریت کارگزاری کارآمد و سرمایه‌گذاری منابع وجه نقد آزاد شرکت در سهام شرکت‌های بورسی در دستور کار هیات مدیره قرار داشت.
    وی افزود : با توجه به مباحث ذکر شده بدیهی است که گروه اقتصادی کرمان خودرو برای حضور گسترده در بازار سرمایه بدنامه‌های ویژه‌ای دارد.
    میری دارایی شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو را 563 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: عمده دارایی‌های این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت از جمله پروژه‌های در دست اجرا و املاک این شرکت مانند مجتمع فرهنگی ورزشی صدف اختصاص دارد‌‌.
    عضو هییت مدیره شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو تعداد پرسنل این شرکت را حدود یک هزار نفر اعلام کرد.


    نماد کرمان خودرو در بورس به زودی بازگشایی میشود

    در ادامه این مجمع حسین میری با اشاره به پیگیری ورود شرکت به فرابورس بیان کرد: از روز نخست پذیره‌نویسی در بازار سرمایه به دنبال بازگشایی نماد بوده‌ایم.
    وی افزود: پیش از این قرار بود نماد این شرکت در اواخر اسفندماه سال گذشته در بازار سرمایه بازگشایی شود که چالش‌هایی بر سرراه این مهم مانند شفاف‌سازی قراردادهای سرمایه‌گذاری، قراردادهای مربوط به مجموعه فرهنگی ورزشی صدف و مورد اعتماد بورس نبودن حسابرس اتفاق افتاد.
    میری اضافه کرد: با حل این مشکلات، پیش بینی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک این مهم اتفاق بیفتد.
    عضو هییت مدیره شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو ادامه داد؛ کارگزاری کارآمد به عنوان بازار گردان این شرکت انتخاب شده است.

    همکاری با جک و لیفان ادامه دارد
    وی در ادامه در خصوص تاثیر تحریم‌ها بر همکاران خارجی گفت: طبق صحبتهای انجام شده همکاری با جک و لیفان تا پایان سال ادامه دارد، همچنین مذاکراتی با هیوندایی انجام شده که در روزهای آینده نتیجه آن مشخص میشود

    پرداخت سود حداکثری به سهامداران

    میری در خصوص تصمیم‌گیری هییت مدیره در مورد سود پرداختی به سهامداران گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای و فعالیت‌های شرکت هییت مدیره در نظر دارد حداکثر سود را بین سهامدادان تقسیم کند.
    وی ادامه داد:  سود سهامدارانی که در مجمع حضور دارند تا فردا و سایر سهامداران تا پایان مردادماه پرداخت می‌شود .
    میری در پایان پیش‌بینی سود شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو را 20 تومان دانست و اظهار کرد: بر اساس اطلاعات حال حاضر برای پرداخت سود 20 تومانی برای سال مالی 97 مشکلی نداریم، اما اگر اتفافات بهتری پیش‌رو باشد این رقم تعدیل میشود.

    برچسب ها