عصر خودرو

جذب سرمایه خارجی اقدام غیرمتعارفی نیست

سرمایه‌گذاران خارجی کشور را در دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر کشورهای اروپایی در حد انبوه در کشور ما سرمایه‌گذاری داشتند به صورت طبیعی به خاطر حفظ منافع خود تلاش می‌کردند تا قراردادها را پایدار کنند.

سرمایه‌گذاران خارجی کشور را در دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، ولی ملکی در خصوص نیاز صنایع به جذب سرمایه خارجی در شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: نه تنها صنایع بلکه پروژه‌های عمرانی، آزادراه‌ها، راه‌آهن، صنایع پتروشیمی، صنایع خودرویی و صنایع نفتی نیاز جذب سرمایه‌گذار خارجی دارند.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سایر کشورها نیز نیاز به مشارکت خارجی وجود دارد، گفت: نمی‌توان گفت اگر یک کشور در صنعت خودرو سرمایه خارجی جذب کرده کار غیر متعارفی انجام داده، در همه کشورها شرکت‌های مشترک تشکیل داده می‌شود که در پی آن برند آنها تقویت و بازار هدف صادراتی تعیین می‌شود.

    نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر باتوجه به اتفاقاتی که در بعد سیاسی پیش آمده برای کشور ما مشکلاتی به وجود آمده که سایر کشورها چنین مشکلاتی را ندارند، ادامه داد: هر سرمایه گذاری خارجی چندین چنبه مثبت دارد.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر کشوری که در ایران سرمایه‌گذاری می‌کند تلاش خود را برای دور زدن تحریم‌ها انجام می‌دهد، عنوان کرد: اگر کشورهای اروپایی در حد انبوه در کشور ما سرمایه‌گذاری داشتند به صورت طبیعی به خاطر حفظ منافع خود تلاش می‌کردند تا قراردادها را پایدار کنند.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز اگر کشورهای اروپایی از ایران حمایت می‌کنند به دلیل حفظ منافع خود آنها است.

    برچسب ها