عصر خودرو

امروز به ثبت رسید؛

بازار ۹۹ میلیارد ریالی بازار آتی زعفران

عصر بازار- در جریان معاملات روز جاری در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۱۱ هزار و ۴۲۴ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۹۸ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد.

بازار ۹۹ میلیارد ریالی بازار آتی زعفران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، رقمی بیش از 64 میلیارد و 27 میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی آن به ارزشی بیش از 34 میلیارد و 912 میلیون ریال به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

    تعداد 7690 قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور 97 در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم 83 هزار و 400 ریال رشد کرد که این رقم بالا ترین قیمت طی معاملات امروز بود. همچنین قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در پایین ترین سطح به رقم 82 هزار و 100 ریال رسید تا معامله گران در همه معاملات این سررسید شاهد نوسان مثبت قیمت ها باشند.

    قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه 97 نیز در حالی در آخرین معامله به رقم 93 هزار و 700 ریال افزایش یافت که این رقم بالاترین قیمت ثبت شده طی معاملات امروز بود. قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در پایین ترین سطح نیز به مبلغ 92 هزار و 500 ریال مورد معامله رشد کرد.

    در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد 19 هزار و 662 موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به رقم 11 هزار و 620 موقعیت رشد یافت.

    برچسب ها